استودیو فیلم و عکس جانان در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۷-۰۶-۰۷
13415
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۷-۰۶-۰۷
13415

توضیحات

استودیو فیلم و عکس جانان در مشهد

استودیو فیلم و عکس جانان در مشهد

خلق تصاوير خاص از ابعاد زندگي در استوديو جانان

استوديو جانان، با هدف فعاليت دراز مدت از سال ١٣٩٤ شمسي كار خود را در زمينه تصويربرداری و عكاسی حرفه ای با كادری مجرب و حرفه ای آغاز نمود.

اين مجموعه، با بهره گيري از متخصصين مجرب، متعهد و توانمند و نيز با استفاده از روش ها و فناوري هاي روز دنيا در زمينه های تصويربرداری و عكاسی وبا رعايت اصول و الزامات و تاكيد بر اصل مشتري مداری، علی الخصوص زوجين جوان، در كنار بالاترين ميزان كيفيت و بهره وری حداكثر از مهمترين اهداف اين مجموعه است. مي توانيم ادعا كنيم كه از مراسم ازدواج تا هنگامي كه زوجين در زير يك سقف زندگي مشتركشان را اغاز مي كنند، در كنارآنها هستيم تنها رضايت پرسنل مجموعه استوديو جانان در قبال رضايت زوجين از برگزاري مجالس آنها خواهد بود.

عروس، نامزدی، اسپرت، خانواده، كودك و بارداری

با بيش از ٢٠دكور متنوع عروس

اتاق وايت روم

پكيج های متنوع و آلبومهای عروس

FHOTOGRAPHY & MOVIE

 

 

کلمات کلیدی:

استودیو فیلم و عکس جانان در مشهد,عکاسی جانان,آتلیه جانان,آتلیه فیلم و عکس جانان,عکاسی فیلم و عکس جانان,آتلیه آقای ابراهیم زاده در مشهد,آتلیه در صیاد شیرازی مشهد,عکاسی در صیاد شیرازی مشهد,استودیو در صیاد شیرازی مشهد,آتلیه عروسی جانان,آتلیه فیلم و عکس اسپرت جانان,استودیو عکس بارداری جانان,آتلیه عکس بارداری جانان,هزینه عکس و فیلم اسپرت جانان,هزینه عکس و فیلم عروسی جانان,شماره تماس آتلیه جانان در مشهد,آدرس آتلیه جانان در مشهد,شماره تماس آتلیه فیلم و عکس جانان در مشهد

کلمات کلیدی :

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر